Translate

søndag den 24. februar 2013

2003

Det var året der startede med at jeg fyldte 30 år, havde købt 50 flasker Crement og to poser pistacie nødder og inviteret 80 mennesker til fest! Bopælen var på det tidspunkt en 42m2 lejlighed i Studiestræde fordelt på tre værelser, brusekabine i det ene rum, mini køkken og toilet på trappen....

Vel disponeret party var i gang....og der var tæt pakket!

Havde i tiden forinden været i praktik på politikken (åhhh kan næsten ikke tale om det) men havde etableret et slags arrangement med en mand deroppe, ved ikke rigtigt hvad det gik ud på, inviteret ham i hvert fald med og han gik derfor ud og købte et jakkesæt til 7-8000,- for som han sagde, det var vigtigt for ham at imponere mine veninder, husker nu ikke at der var nogen der var særligt imponeret, men husker meget tydeligt at min veninde fra designskolen som er halvt finne og nogen gange når hun dengang blev fuld fandt stor vigtighed i at spytte, det synes han ikke var sjov så han ville slås, det gad hun godt (alt imens hun spyttede) så ville han ikke slås alligevel, han havde jo trods alt relativt dyrt tøj på, han ville derimod gerne have at jeg smed hende ud, det gad jeg ikke så jeg smed ham ud i stedet.

Micha og jeg døbte ham senere hen fejlen, han var godt nok mærkelig, men måske var det lidt strengt, han var jo bare en stakkel der var landet i det helt forkerte selskab.

Kan ikke rigtig huske at jeg fik nogen gaver andet end en stavblender af min eks svigermor og at min fætter kom med 10 prince light.

Tror også det var det år hvor min veninde vendte hjem fra Barcelona, stærkt nedslået og flyttede ind hos os i miniature lejligheden, hun fik rummet med brusekabinen og havde en del herre besøg, så på en måde kan man sige jeg var i bad med en del mænd det år....

Det var forøvrigt også det år jeg blev voksen adopteret af min stedfar, var til en del kontrol møder i overpræcidiet, tror jeg det var, og skulle skrive under på at det ikke var penge involveret i adoptionen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar