Translate

onsdag den 20. februar 2013

1977- han hed Casper

Vi har boet i kollektivet sammen et halvt år Casper og jeg, jeg har længe kun været 3 1/2 år og han var 4 år, glædet mig som det lille barn jeg var, til at blive fire år så vi var ligeværdige og jævnaldrende, på min fødselsdag træder min elskede farfar ind af døren og siger højlydt: Tillykke min pige, hvor gammel er du så nu? jeg svare så stolt som jeg kan FIRE ÅR! ja så.... sagde min farfar og hvor gammel er du så spurgte han så Casper der stod et par tappetrin højere oppe i hallen, som alt imens han trak bukserne helt op til navlen svaret kækt 4 1/2......!!!

Fuck og shit jeg ku ha krøbet i et musehul, troede endelig vi var lige gamle og så nakkede han mig igen...det blev aldrig rigtig godt mellem Casper og jeg, han var ligesom altid et halvt år ældre....

Når jeg møder ham i dag bliver jeg ked af det, ikke fordi han er et halvt år ældre men fordi han altid er fuld.......

Ingen kommentarer:

Send en kommentar