Translate

tirsdag den 19. februar 2013

1996

Året er 1996 jeg er 23 år gammel, relativ nyskilt enlig mor og sikker på at livet er passé, hvem fanden er dum nok til at ville ha en så gammel og afdanket dame, der allerede har født børn!!!
Fast besluttet på ikke at dø gammel og ensom, etablere jeg en madklub, baseret på at lave middag for hele venneflokken, helt sikkert fast hver fredag og lørdag efter barnet er puttet, men ofte også et par gange i løbet af ugen. Jeg laver maden, de kommer med egne drikkevarer, vi spiser og drikker, de går i byen og jeg går i seng, jeg er jo faktisk mor!!!
Samtalerne omhandler næsten kun by scenen, på trods af at jeg på det tidspunkt aldrig har været i Boltens Gård var jeg totalt velorinteret, havde fuldstændig styr på både andre stamgæster og personale, både deres personlighed og udseende havde jeg en mening om (og det er på trods af at der på det tidspunkt ikke fandtes internet, og dermed heller intet facebook) Kunne komme helt op at ringe over hvis Erik havde været på arbejde (har aldrig mødt manden) men for Kissers skyld, ham var hun godt nok forelsket i lææænge det år ♥ eller når Micha og Fadime kappedes om at score Kronprinsen, ikke fordi han interesserede dem sønderligt, men blot fordi de så kunne sig: "I fucked the King" til deres kommende børnebørn! Man kan faktisk sige at jeg det år var en meget aktiv bygænger uden på nogen måde at bevæge mig uden for matriklen, som på det tidspunkt var i et baghus i Valdemarsgade på vesterbo, en bydel jeg på det tidspunkt var skrå sikker på at man ikke kunne fraflytte nogensinde........

den fungerede en del år madklubben, men er sikker på at året 1996 var det år i mit liv jeg har lavet aller mest pastasalat ever....

Da jeg et par år senere begyndte at entrere i nattelivet igen var alle på coke, mærkeligt at forlade et byliv år forinden der kun var baseret på øl og Tequila shots og vende tilbage til coke befængte hoveder i hobevis, men det var et helt andet år, så det kan jeg ikke skrive om her......

Er ikke død endnu, hverken af alderdom eller ensomhed men forlængst holdt op med at lave pasta salat ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar